Opóźniony samolot Easyjet – odszkodowanie

Popularne linie lotnicze umożliwiają podróże po całym świecie, często oferując bardzo atrakcyjne ceny biletów. Niestety niekiedy zdarzają się różnego rodzaju zakłócenia w trakcie podróży, prowadzące do opóźnienia lub całkowitego odwołania lotu. Przewoźnicy starają się ograniczyć takie sytuacje do minimum, nie oznacza to jednak, że Ty jako pasażer nie powinieneś walczyć o swoje prawa i składać reklamacji. Konsumenci często nie zdają sobie sprawy z obowiązujących przepisów i w ogóle nie reagują w takich momentach.

Przewoźnik Easyjet cieszy się dużą popularnością wśród polskich turystów, oferując atrakcyjne ceny przelotów na trasach międzynarodowych. Jeśli podróżowałeś na pokładzie samolotu tej linii i Twój lot był opóźniony lub odwołany, należy Ci się rekompensata. W SkyHelp pomożemy Ci wywalczyć odszkodowanie finansowe z tytułu poniesionych strat, bezpośrednio od przewoźnika. W przypadku reklamacji spełniających kryteria prawne możemy zapewnić 100-procentową skuteczność. Gwarantujemy też możliwie krótki czas realizacji zadania i minimum formalności.

Złóż wniosek teraz

Jak uzyskać odszkodowanie za opóźniony samolot Easyjet

Jeśli dużo podróżujesz, to z pewnością zauważyłeś, że bardzo często na lotniskach można spotkać się z opóźnionymi lotami. Dotyczy to szczególnie tych mniejszych oddziałów, zarezerwowanych dla tańszych przewoźników. Harmonogram przylotów i odlotów w takich miejscach jest mało elastyczny, przez co niewielkie opóźnienie przy starcie jednej linii, może spowodować, że kolejny samolot wystartuje nawet kilka godzin później. Oczywiście nie jest to wina pasażerów, którzy przecież mają swoje plany i oczekują, że podróż na pokładzie Easyjet przebiegnie zgodnie z rozkładem.

Niestety wielu konsumentów w ogóle nie zna swoich spraw i nie składa reklamacji w przypadku opóźnionego lotu. Jest to spowodowane przede wszystkim obawą przed ogromną liczbą formalności, które trzeba spełnić, aby rozpocząć walkę o odszkodowanie. W końcu nie każdy ma czas i umiejętności, aby samodzielnie wypełniać druki reklamacyjne i zgłaszać się do odpowiednich organów. Przecież może się w trakcie okazać, że w tym konkretnym przypadku rekompensata w ogóle się nie należy i niepotrzebnie stracisz mnóstwo czasu oraz nerwów.

Firma SkyHelp powstała właśnie z myślą o wszystkich pasażerach, którzy pragną uzyskać odszkodowanie od przewoźników z tytułu opóźnionego lub odwołanego lotu. W Twoim imieniu przeprowadzimy procedurę reklamacyjną, nie musisz nawet odwiedzać naszego biura - wszystkim zajmiemy się zdalnie! Aby złożyć wniosek o odszkodowanie, należy tylko wypełnić kwestionariusz dostępny na naszej stronie, a my zajmiemy się resztą.

Rekompensata finansowa za opóźniony lot należy się wyłącznie w sytuacji, kiedy do sytuacji doszło z winy Easyjet. Powodem może być np. zły stan techniczny samolotu czy strajk wśród członków załogi. Przewoźnicy często próbują się zabezpieczyć przed reklamacjami ze strony klientów, proponując im np. kupony rabatowe na kolejne połączenia. Niestety, przyjęcie takiej formy rekompensaty może zgodnie z prawem oznaczać rezygnację z walki o odszkodowanie finansowe. Dlatego nie powinieneś akceptować żadnych podarunków od Easyjet, zamiast tego zgłoś się jak najszybciej do SkyHelp!

Złóż wniosek teraz

Odwołanie lotu Easyjet – kiedy należy się odszkodowanie

Jeszcze gorszą sytuacją, jaka może Cię spotkać w trakcie podróży z Easyjet, jest odwołanie lotu. Niestety takie okoliczności także często mają miejsce i w wielu przypadkach wynikają z zaniedbań przewoźnika. Anulowanie połączenia może być bardzo problematyczne i doprowadzić do poważnych komplikacji w Twoim życiu prywatnym, szczególnie w momencie, kiedy musisz jeszcze zdążyć na kolejny samolot lub pociąg. Oczywiście jako pasażer powinieneś się z tym liczyć, z drugiej strony po to wybierasz linie lotnicze zamiast kolei czy auta, aby podróż upłynęła o wiele szybciej.

Większość przewoźników, w tym Easyjet, jest często zmuszona do odwołania poszczególnych lotów. W wielu sytuacjach nie jest to wina linii, tylko czynników od nich niezależnych, w których reklamacja nie jest uwzględniana. Należą do nich m.in. niekorzystne warunki atmosferyczne, strajk obsługi lotniska i pracowników kontroli lotu. W przypadku drugiego powodu w grę wchodzą wyłącznie pracownicy firm zewnętrznych, w przypadku strajku personelu Easyjet to właśnie przewoźnik ponosi pełną odpowiedzialność.

Na szczęście przeważnie przewoźnicy nie zostawiają swoich klientów samych sobie i w przypadku odwołania lotu starają się rozwiązać problem możliwie najlepiej. Najpopularniejszym rozwiązaniem jest znalezienie pasażerom alternatywnego połączenia, bez naliczania dodatkowych opłat. W przypadku Easyjet jest to często praktykowane, niestety nie zawsze propozycja przewoźnika będzie dla Ciebie zadowalająca. W takiej sytuacji możesz za pośrednictwem strony internetowej linii dokonać zmian w rezerwacji. Pamiętaj jednak, że najprawdopodobniej będziesz musiał pokryć koszt opłat manipulacyjnych z własnej kieszeni.

W przypadku, kiedy Twój lot na pokładzie Easyjet został odwołany, SkyHelp także chętnie służy pomocą. Zgłoś się do nas w momencie, kiedy o zmianie w planie podróży zostałeś poinformowany mniej niż 14 dni przed datą wylotu. Pomożemy również, jeśli przewoźnik nie zaproponował Ci alternatywnego połączenia lotniczego. Nasi prawnicy po otrzymaniu wniosku określą, czy możesz starać się o odszkodowanie i czym prędzej rozpoczną procedurę reklamacyjną.

Złóż wniosek teraz

Pomoc w uzyskaniu rekompensaty od Easyjet

Przewoźnicy przeważnie nie informują swoich pasażerów, z jakiego powodu doszło do opóźnienia lub odwołania lotu. W przypadku, kiedy zgłosisz się do linii osobiście, będą tłumaczyć się problemami operacyjnymi lub technicznymi, do których doszło z przyczyn od nich niezależnych. Jest to standardowy model postępowania, mający na celu zniechęcenie poszkodowanych osób do zgłaszania reklamacji. Dlatego w przypadku utrudnień w trakcie podróży nie powinieneś kontaktować się z Easyjet, lepiej od razu zgłosić się do nas.

Podstawą do ubiegania się o odszkodowania od linii samolotowych jest rozporządzenie Parlamentu Europejskiego z dnia 11 lutego 2004 (nr WE261/2004) Zgodnie z dyrektywą, z powodu odwołania lotu lub jego opóźnienia możesz uzyskać rekompensatę finansową wynoszącą nawet 2581 złotych! Należy tylko pamiętać, że reklamacja może dotyczyć wyłącznie połączeń, których początek lub koniec miał miejsce na terytorium Unii Europejskiej.

Do zgłoszenia wniosku o rekompensatę do Easyjet za pośrednictwem SkyHelp będziesz potrzebował jedynie numeru lotu, poprosimy Cię także o informacje kontaktowe. Jeśli poniosłeś dodatkowe koszty związane z podróżą, np. opłaciłeś nocleg lub taksówkę, koniecznie zachowaj paragony i przekaż je nam. Nasz sztab specjalistów samodzielnie sprawdzi, jaki był powód opóźnienia lub odwołania i czy należy się odszkodowanie w tym przypadku. Staramy się rozpatrywać wszystkie wnioski w możliwie najkrótszym terminie.

Za pośrednictwem SkyHelp możesz ubiegać się o odszkodowanie nie tylko od Easyjet, ale też od pozostałych przewoźników działających na terenie Unii Europejskiej. Nasza pomoc jest bezpłatna, w przypadku otrzymania odszkodowania pobierzemy tylko niewielką prowizję. Formalności zajmą dosłownie kilka minut, dlatego nie warto rezygnować ze swoich praw.