Szanowni Klienci, z dniem 01.06.2022 r. Skyhelp.pl zakończył obsługę nowych spraw. Obecnie procesowane są wyłącznie sprawy Klientów zgłoszone do 31.05.2022 r.
Jeśli chcesz złożyć wniosek o odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot, zapraszamy do skorzystania z usług AirCashBack.com.
placeholder-image

Opóźniony lub odwołany lot?

Odszkodowania za odwołany i opóźniony lot

Odszkodowanie od linii lotniczych

Opóźniony samolot Transavia – odszkodowanie

Latanie samolotami to lubiany sposób na poruszanie się po świecie. Przynajmniej w założeniu powinien zakładać maksymalne skrócenie czasu podróży, w porównaniu do jazdy samochodem czy rejsu statkiem. W praktyce niestety nie zawsze udaje się dotrzeć do celu punktualnie, a czasem nawet lot zostaje odwołany. Co zrobić w takiej sytuacji?

Złóż wniosek teraz

Transavia

W momencie wystąpienia zdarzenia przewoźnicy nie zawsze są w stanie udzielić pasażerom satysfakcjonującej rekompensaty. Dotyczy to również linii Transavia. Odszkodowanie za zakłócony lot w wielu sytuacjach należy się rozczarowanym pasażerom. Jednak nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że mogą dochodzić swoich praw. Zazwyczaj rezygnują z ubiegania się o zwrot kosztów i wynagrodzenie za poniesione straty.

Niektórym w odpowiedzi na reklamację linia lotnicza proponuje vouchery, co może być kompletnie nietrafione w przypadku osób latających sporadycznie.

Cała procedura ubiegania się o odszkodowanie faktycznie może zniechęcać. Wymaga zaangażowania, czasu, a także znajomości przepisów prawa. Na tym etapie możemy wkroczyć, aby stanąć po Twojej stronie i, jeśli winę za opóźniony czy anulowany lot ponosi przewoźnik, pociągnąć go do odpowiedzialności.

Jak uzyskać odszkodowanie za lot Transavia?

Przede wszystkim, zanim rozpocznie się procedura ubiegania się o odszkodowanie za odwołany lot od Transavia, trzeba wnikliwie przeanalizować konkretną sytuację, aby ustalić:

  1. Ile czasu zajęło dotarcie do celu podróży?
  2. Czy odprawa odbyła się terminowo, tzn. nie później niż na 45 minut przed wylotem?
  3. Kiedy miał miejsce lot?
  4. Czy winę za opóźnienia lub anulowanie lotu ponosi przewoźnik?
  5. Czy miejscem startu lub lądowania był kraj należący do Unii Europejskiej?

Zdawać by się mogło, że często odpowiedzi na powyższe pytania są jasne i nie powinny wzbudzać żadnych wątpliwości. Tymczasem złożona do Transavia reklamacja za anulowany lot nie zawsze zostanie pozytywnie rozpatrzona. Dlaczego? Ponieważ przewoźnik może próbować przeforsować własną wersję wydarzeń, powołując się np. na wystąpienie okoliczności nadzwyczajnych, które przyczyniły się do zakłóceń.

Aby uniknąć niepotrzebnych stresów i dobrze przygotować się do starcia z gigantem Transavia, odszkodowania za anulowany lot można zażądać z naszą pomocą. Potrzebne będą takie informacje jak numer lotu, jego data i godzina, przyczyna opóźnienia (podana do oficjalnej wiadomości pasażerów), a także szacunkowa kwota rekompensaty, jaka należy się poszkodowanemu.

Odwołanie lotu – kiedy należy się odszkodowanie?

Zgodnie z obowiązującym w Europie rozporządzeniem WE 261/2004 w określonych przypadkach pasażerowie mogą się ubiegać o odszkodowanie. Transavia, podobnie jak inni przewoźnicy podlega tym regulacjom. Dlatego, jeśli na trasie Twojego przelotu wystąpiły przeszkody, opóźnienia, zakłócenia możesz dążyć do uzyskania rekompensaty. Aby była szansa na otrzymanie od Transavia odszkodowania muszą być spełnione konkretne przesłanki:

  • do zakłóceń doszło z winy przewoźnika, a nie z powodu sytuacji nadzwyczajnych (złe warunki atmosferyczne, strajki na lotnisku, zagrożenie bezpieczeństwa, w tym podejrzenie ataków terrorystycznych czy alarmy bombowe),
  • lotnisko startu lub lądowania znajdowało się na terenie Unii Europejskiej,
  • lot miał miejsce w ciągu ostatnich 3 latach,
  • odprawa nie była opóźniona.

O odszkodowanie od Transavi mogą ubiegać się nie tylko obywatele Unii Europejskiej, ale też poszkodowani innych narodowości.

Pomoc w uzyskaniu rekompensaty od Transavia

Pasażerowie nie zawsze znają wszystkie prawa, jakie przysługują im w podróży. Zdarza się, że po opóźnionym czy odwołanym locie pozostają jedynie nieprzyjemne wspomnienia. Ale są również sytuacje bardziej dramatyczne, kiedy to z winy przewoźnika spóźnisz się na ważne spotkanie biznesowe lub nie dotrzesz na wymarzone wakacje. Co wtedy?

Warto wiedzieć, że w takich okolicznościach można złożyć reklamację do Transavi. Za anulowany lot, o ile nie odbył się z przyczyn niezależnych od firmy, należy się rekompensata. W niektórych przypadkach może ona sięgnąć nawet 600 Euro (dotyczy opóźnień powyżej 3 godzin).

Z naszą pomocą dowiesz się, jak prawidłowo oszacować kwotę odszkodowania oraz w jaki sposób wyegzekwować jego wypłacenie. Wniosek o wsparcie ze strony SkyHelp złożysz ekspresowo i to bez wychodzenia z domu. W tym celu wypełnij dedykowany formularz, zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się, by ustalić szczegóły. Naszym celem jest pomoc w uzyskaniu od Transavia odszkodowania za anulowany lot lub taki, który miał znaczne opóźnienia.

Dowiesz się między innymi, jakie masz prawa i jak z nich świadomie korzystać, a także będziesz miał szansę otrzymać realne wynagrodzenie za poniesione straty. Staramy się o znacznie więcej niż przeprosiny czy kupon do wykorzystania przy kolejnych zakupach w firmie Transavia. Odszkodowanie powinno być znacznie wyższe, niekiedy sięga nawet do 2 581 złotych. Z nami wyzegzekwujesz swoje prawa i uzyskasz należną Ci rekompensatę.

Nie czekaj

Z nami czekają Cię 3 kroki aby uzyskać odszkodowanie – kilka minut na wypełnienie wniosku

kroki ikona

Wypełniasz wniosek na naszej stronie

Zajmie Ci to jedynie kilka minut.

kroki ikona

My indywidualnie weryfikujemy Twój lot

Zgłaszamy wniosek o odszkodowanie do linii lotniczych w Twojej sprawie. Informujemy Cię na bieżąco o postępach.

kroki ikona

Wypłacamy Ci uzyskane odszkodowanie

Pobieramy prowizję jedynie w przypadku pozytywnej weryfikacji wniosku. Nie ponosisz innych kosztów.